"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Oja Giordani Gold Lacque Brilliance-Pink Allure

marți, 20 octombrie 2015

Oja Giordani Gold Lacque Brilliance-Pink Allure

Salutare!
Pentru azi v-am pregatit o postare cu o manichiura simpla. Va prezint o oja din catalogul Oriflame: Giordani Gold Lacque Brilliance, nuanța Pink Allure. 


Este o oja nude, care mi se pare ca merge cu orice tinuta la orice ora. Da un aer elegant oricarei tinute. Are si ceva sclipici auriu, dar foarte-foarte subtil.
Mi se pare ca merge in multe combinatii: 4 unghiute in aceasta nuanta si o unghiuta cu un sclipici auriu sau argintiu, ca sa scoata manichiura din anonimat. De asemenea as incerca si sa desenez pe unghiile colorate cu Pink Allure si sunt convinsa ca ar iesi ceva foarte frumos.

Ambalajul mi se pare ca da un aer luxury, ceea ce cred ca si incearca sa faca Giordani, Are o pensula perfecta pentru a acoperi intreaga unghie. Scrisul auriu de pe sticluta mi se pare foarte elgant.

Ati incercat aceasta nuanta?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu