"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: OBIECTE ASCUȚITE DE GILLIAN FLYNN

vineri, 9 octombrie 2015

OBIECTE ASCUȚITE DE GILLIAN FLYNN

Obiecte ascutite de Gillian Flynn este un thriller aparut in 2008.
Obiecte ascutite este primul roman al autoarei.




Romanul aduce in prim-plan povestea unei jurnaliste, Camille Preaker, care lucreaza la un ziar din Chicago. Aceasta este trimisa in orasul său natal, sa investigheze modul în care au fost omorâte două fetite și să afle cine este criminalul. 

Fetele au fost omorâte la un interval mai mare de timp si ce este ciudat este ca ucigasul le-a scos dintii.
Ajunsa acolo, Camille trece prin diferite stari deoarece reîntoarcerea îi trezeste doar amintiri neplacute.
Cartea iti pune creierul in functiune pentru ca pe parcurs ce citesti incerci sa iti dai seama cine este criminalul. La început mai că ti se pare ca oricine poate fi criminalul. Pe parcurs începi să elimini sau sa mai adaugi posibili criminali pe lista.
 Eu am banuit de pe la sfertul cartii cine este ucigasul, iar pe la final ma facuse sa ma indoiesc de intuitia mea, ca in ultimele pagini sa vad ca simtul meu de detectiv traieste. :))
Cititul merge foarte repede, predomina naratiunea si dialogul.
Eu am luat-o in telefon si am citit-o ba la metrou, ba seara inainte sa adorm. Daca si voi aveti geanta prea grea ca sa mai carati si o carte, o puteti citi de aici. 
Va recomand aceasta carte daca va place sa cautati indicii, sa puneti lucrurile cap la cap pentru a ajunge la criminal. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu