"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Ojă Wjkon-Chicago Symphony

duminică, 4 octombrie 2015

Ojă Wjkon-Chicago Symphony

Salutare!
Cum vă împăcați cu vremea de afară? Ați început să vă acomodați cu temperaturile mai scăzute?
Eu mărturisesc că nu. Simt că a intrat frigul în mine și tare mi-e că nu îl mai scot până la primăvară. Așa sunt eu- mega-friguroasă.
Să trecem la treburi mai importante, zic. Azi vreau să vă prezint o ojă de la Wjkon.

 Este vorba de o ojă din gama Chicago Symphony, editie limitată. Este o culoare mov intens, mai exact nuanța 09. Am aplicat două straturi pentru a fi complet opacă. Pensula este ideală, nici foarte groasă, dar nici din două fire.


Ca bază și top-coat am folosit un lac de întărire de la Oriflame, din gama The One.


Din păcate, această ojă nu rezistă nici măcar două zile pe unghii. Ce este interesant la ea, este că nu sare, pur și simplu începe să își piardă din intensitate până dispare în totalitate. 
Când am folosit-o prima oară am dat vina pe bază, a doua oară am dat doar un strat și am zis că acesta este motivul. Dar și de data aceasta, a treia oară, cu două straturi, baza+top-coat de încredere, pe care le folosesc cam la orice manichiura, s-a întâmplat la fel. În prima zi a început să dispară de la vârful unghiei, iar a doua zi se vedea unghia aproape  în totalitate.
Recomand această ojă doar dacă vreți să o purtați pentru un eveniment, la o întâlnire, ceva scurt, oricum.
Tocmai pentru că a dispărut de pe unghiile mele ca măgarul în ceață :)) nu am apucat să fac mai multe poze, dar cred că vă puteți face o idee despre cum arată pe unghii.
Am folosit mai multe oje de la Wjkon și numai la aceasta mi s-a întâmplat să nu reziste. Ori am nimerit eu o sticluță greșita din fabrică, ori asta e tot ce poate aceasta ediție limitată. Chicago Symphony.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu