Publicitatea pe internet
este tot mai accesata de oameni din intreaga lume, odata cu avansul
extraordinar al tehnologiei mobile si al internetului. Bannerele publicitare care apar pe
site-urile vizitate de internauti sau chiar in aplicatiile instalate pe
dispozitive mobile sunt adaptate fiecarui tip de utilizator. Bannerul publicitar poate fi afisat orizontal
sau vertical pe site-ul respectiv. Acest tip de banner este putin diferit fata
de publicitatea traditionala.
El este caracterizat de elemente
multimedia dinamice care au principalul scop de a atrage vizitatorul acelui
site-gazda pe un site-tinta pe care cineva il promoveaza ca atare. Cei care
detin site-ul ce gazduieste bannerul pot fi platiti prin trei metode: pentru
fiecare vizualizare a bannerului, pentru fiecare vizita la site-ul tinta sau
pentru fiecare cumparare pe care un vizitator o face pe un asemenea site,
bineinteles, dupa ce este condus acolo de un banner.
In trecut, un banner includea text si fotografii,
fiind destul de simplu. Acum, lucrurile stau cu totul altfel, caci programul
Flash permite crearea unor reclame ingenioase ce atrag interesul multor
vizitatori ai site-urilor.
Metoda
promovarii unui site sau a unei afaceri prin bannere este mai putin
costisitoare decat cea care foloseste publicitatea traditionala. Reclama prin
bannere este indreptata exact spre tipul de public dorit si se remarca printr-o
eficienta ridicata. Oamenii cumpara din ce in ce mai multe produse si servicii
pe internet, ajungand la ele prin publicitatea vazuta online.
Atunci cand un banner este creat, totul este
foarte bine gandit si analizat. Datele statistice si informatiile legate de
marimea si pozitionarea bannerului sunt esentiale pentru succesul unei asemenea
campanii publicitare online.
Cifrele arata ca rata de succes cea mai mare o au
bannerele pozitionate in interiorul unui articol. Ele sunt urmate de cele care
sunt pozitionate in partea de sus a site-ului, la stanga sau la dreapta
continutului acelui site. Alegerea
fontului, a culorilor si a mesajului transmis prin acel banner sunt, de
asemenea, importante. Ele atrag vizitele pe site-ul care vinde anumite
produse si, in final, un numar cat mai mare de cumparatori ai acelui produs.
Practic, un banner online este un tip de hyperlink
inserat intr-o forma grafica deosebita, cu elemente multimedia, in unele
cazuri. Cei care apeleaza la o
astfel de metoda de promovare stiu ca platesc exact ceea ce primesc si au
un control strict asupra rezultatelor activitatii lor in mediul online. Prin
integrarea mai multor elemente multimedia
in bannere, utilizatorii sunt atrasi, cu siguranta, de continutul lor. Mai
mult, ele sunt concepute pentru a putea fi rulate in special pe dispozitivele
mobile.
Sursa
Interesant , eu pana acum nu am pus astfel de bannere , mi-ar fi placit , nici nu vreau sa incarc prea mult pagina , pupici 😘
RăspundețiȘtergere