joi, 23 iunie 2016

Unghii negre-galbene

Bună!
Oficial a venit vacanța! yeeey
În sfârșit am timp să mă ocup și de blog! Am strâns câteva poze pentru mai multe postări, așa că rămâneți aproape.
A trecut mai mult de o lună de când am postat o manichiură, așa că azi era timpul.

Îmi place tare mult combinația dintre negru și galben, așa că am ales să o port și pe unghii.

Menționez de acum că de ceva timp nu mai folosesc bază și top-coat. Am observat că nu este nicio diferență dacă le aplic sau dacă nu. Mai mult de o săptămână nu rezistă nicio ojă, orice aș face.
Produsele pe care le-am folosit pentru a crea această manichiură sunt:
  • The One, nuanța Lemon Sorbet
  • Flormar, nuanța 313-Black minimalism
  • Ruby Rose, nuanța 79-lac cu glitter argintiu;
  • Farmec-spray uscare rapidă;






Vouă vă place această combinație?
Ați purta-o pe unghii?

P.S: Am creat un grup pentru bloggerii începători: aici

6 comentarii:

  1. Sunt frumoase lacurile, din gama The One am avut farduri de ochi, pudra. Chiar imi cautam un lac de unghii.

    RăspundețiȘtergere
  2. galbenul asta de la oriflame arata genial!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata super manichiura <3 Iar galbenul e superb :o

    RăspundețiȘtergere