"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: De unde ne luam haine pentru vara?

miercuri, 27 aprilie 2016

De unde ne luam haine pentru vara?

Cred ca aceasta intrebare ne vine in minte in fiecare sezon. De unde sa ne luam cele mai frumoase hainute, pe care sa nu le purtam doar o dată?
Trăim in era internetului si totodata traim in era cand nu exista timp liber. Mergem la munca dimineata, ajungem acasa seara si atunci facem una-alta prin casa. Daca aveti si copii, va compatimesc.  Cand sa mai avem timp sa dam o raita prin magazine? Cand?



De ceva timp imi cumpar tot mai des articole de pe siteurile online si sunt incantata ca exista aceasta modalitate.
Unul din siteurile cele mai accesate de mine este Shein.
Au mai mereu promotii. Zilele acestea, mai exact pana pe 5 mai, la cumparaturi de peste 55$ avem reducere 40% daca introducem codul TS40. Daca suma depaseste 105$, atunci avem 45% reducere cu codul TS45.
Am intrat si zilele acestea pe el si mi-au atras atentia mai multe hainute.
Tind tot mai mult sa imi achizitionez rochite pentru ca mi se par comode si usor de purtat.
Combinatia de alb-albastru mi-a placut intotdeauna: link aici
 Rochita cu print floral: link aici
 Tot o rochită cu flori: link aici
De asemenea, imi plac topurile de pe site.
Tricou alb-negru-portocaliu: link aici
 Bluză cu dungi albastre: link aici
 Bluză burgundy cu umerii gol: link aici


Cum vi se par alegerile mele?
XOXO!

2 comentarii:

  1. superbe rochitele, abia astept vara sa incep sa port rochii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima rochita, cea alb-albastru, este foarte faina mai ales ca poti sa o porti si ca atare si cu o curea prinsa in talie.

    RăspundețiȘtergere