"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: SPEND MORE SAVE MORE

marți, 1 martie 2016

SPEND MORE SAVE MORE

Bun venit, primăvară! Mult ai lipsit! Pe unde ai umblat? Nu crezi că este vremea să apari în peisaj și să te uiți la parada fustițelor scurte și a rochiilor? Știu că ți-ar plăcea.
Tocmai de aceea azi vreau să îți prezint câteva hăinuțe de la unul dintre magazinele mele online preferate. Da, este vorba de SheIn.

Vreau să îți mai zic că și cei de acolo te așteptau și te întâmpină cu reduceri. Ce zici de asta?




Dacă pui în coș produse de 55$+, ai reducere 40% cu codul SAVE40.
Dacă ești mai cheltuitoare și depășești 105$, discountul este de 45% cu codul SAVE45.
Promoția durează până pe 8 martie, așa că profită!
Cu siguranță ai de unde alege. Uite ce îți recomand eu:


Rochiță neagră cu dantelă: aici


Pantaloni scurți, negri: aici

 Fustă midi, cu flori: aici

 Fustă midi, albastră: aici

 Rochiță cu imprimeu verde, floral: aici

 Rochiță bej cu mânecă lungă: aici

Ce zici de recomandările mele? xoxo


6 comentarii:

  1. rochia neagra cu dantela este superba si pretul pana al urma este chiar bun, eu am cautat in magazin dar sum 300 ron nu am gasit

    RăspundețiȘtergere
  2. Au articole foarte frumoase si ok ca pret .

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac mult rochitele lor, cu toate ca sunt cam scurte pentru cei 1.70m ai mei.

    RăspundețiȘtergere