"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: De unde cumperi rochii pentru evenimente speciale?

miercuri, 16 martie 2016

De unde cumperi rochii pentru evenimente speciale?

Bună, fetelor!
Se apropie vara și odată cu ea sezonul nunților. Apropo de asta, câte ați scăpat fără măcar o invitație? :))
Știu cât de greu este să fii fată. Știu cât timp pierdem  până ne găsim rochia perfectă pentru o seară specială. Știu că uneori pierdem câteva zile și ajungem în cele din urmă să spunem: gata, nu mai merg, stau acasă. Eu mai fac așa, uneori. :D
Pentru cele dintre noi, care nu avem așa mult timp de pierdut prin 10 mii de magazine, am câteva sugestii online.

Am găsit pe AisleStyle, un magazin din Marea Britanie, rochițe drăguțe și accesibile, mai exact bridesmaid dresses. Sunt rochii speciale pentru evenimentele speciale din viața noastră. Site-ul are un fitru de căutare tare practic. Putem selecta culorile care ne interesează, modelul sau lungimea rochiei. Îmi place că au o secțiune specială pentru fetițe unde găsim fel și fel de rochițe, special create pentru ele.
Sunt sigură că și voi veți găsi ceva să vă placă.
Iată câteva din rochiile care mi-au plăcut:







Mi-a fost greu să mă limitez la un numar de rochii să vi le prezint. Toate sunt extrem de frumoase și au acel ceva. Cum vi se par rochitele de pe acest site?
XOXO!

4 comentarii:

  1. superbe alegerile, chiar trebuie sa ma uit si eu sa imi cumpar ca se apropie un eveniment si tot am amanat sa merg la cumparaturi

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce rochii frumoase! Trebuie sa ma pun si eu pe cautat, pana acum se anunta 2 nunti :D

    RăspundețiȘtergere