"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Cum este Sexy Pulp de la Yves Rocher?

luni, 7 martie 2016

Cum este Sexy Pulp de la Yves Rocher?

Salutare! 
Oficial a venit primăvara. Mă săturasem de ger, vreme înnorată și îmbrăcat gros. Deja am băgat o parte dintre geci/paltoane la „naftalină”, așa că vremea rea nu mai este binevenită. 
Dacă ar fi să aleg un produs de make-up preferat, cu siguranță ar fi mascara. Voi ce ați alege?
Cam de o lună, am început să folosesc mascara pentru volum: Sexy Pulp de la Yves Rocher- „Pentru o privire seducătoare”. Mi-am făcut o părere și azi vreau să o împărtășesc cu voi.

Inițial am avut o părere proastă despre el, pentru că are o formulă foarte lichidă și mereu ajungeam să mă murdăresc. L-am lăsat deoparte vreo două săptămâni și între timp s-a mai uscat și îmi place.  Parcă devine mai bun de la utilizare la utilizare.
O altă problemă pe care am întâmpinat-o este că mă ustură ochii dacă din întâmplare mi se scurge(fiind frig afară lăcrimam, iar rimelul ajungea în ochi și simțeam o usturime înțepătoare). Sunt curioasă dacă voi ați pățit cu vreo mascara acest lucru, sau de vină sunt ochii mei sensibili.
Eu aleg rimelurile după periuță. Întotdeauna! La Sexy Pulp m-a atras periuța foarte mare și deasă, care are forma unei clepsidre. Folosind rimelul, am constatat că este cam mare pentru ochii mei, ba chiar mă murdăream pe pleoape de multe ori. După mai multe utilizări m-am perfecționat și am învățat să o folosesc.
Periuța încarcă frumos genele de la rădăcină, le oferă volum. Nu oferă cine știe ce alungire, dar nici nu promite acest lucru. 
Când vreau gene lungi și dese combin Sexy Pulp cu o altă mascara, iar rezultatul este super. Deschide privirea și oferă senzația de tuș/creion dacă aplic de la baza genelor.
Rezistă toată ziua pe gene, nu se formează biluțele acelea negre atât de enervante și nu se transferă pe pleoape.
Se îndepărtează foarte ușor cu apă micelară sau demachiant. 

Produsul este disponibil în  3 culori: negru, brun și albastru.
Preț: 41 lei
Flacon: 9ml

Ai încercat această mascara? Care este mascara ta preferată?

8 comentarii:

  1. Chiar azi ma gandeam sa ii fac si eu un bine-meritat review! Mie imi place, am nuanta Black, primit cadou la o comanda YR. Periuta fiind mare, imi defineste fiecare geana in parte!

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am folosit si eu si daca imi amintesc bine chiar am folosit vreo 2 tuburi. Am fost foarte incantata de el dar am descoperit volume vertiginos care mi se pare ceva mai bun ca sexy pulp. Iti recomand sa il incerci. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce mai scap de cele incepute, o sa ma uit dupa el. :*

      Ștergere
  3. l-am avut si eu mai demult chiar peria lui ma facut s ail cumpar

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca si eu am avut aceeasi problema ca tine-initial nu mi.a placut deloc, dar dupa o perioada chiar m.am indragostit de el. Nu am avut usturimi ale ochilor, n.am auzit pe nimeni asa...

    RăspundețiȘtergere