"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Shopping time #2

luni, 15 februarie 2016

Shopping time #2

Bunăăă!


Fetelor, ne aflăm în plin sezon de reduceri, după cum știți.

Oricât am încercat să mă țin departe de mall-uri în perioada asta(spre bunăstarea cardului), nu prea mi-a ieșit. 
Dar recunosc că nici nu îmi pare rău. :)) 

Mi-am propus ca această postare să fie una scurta, așa că trec la lucruri serioase.
M-am hotărât săptămâna trecută să merg in Mega Mall. Am mers din magazin în magazin, iar cum este deja februarie, hainuțele care îmi plăceau mie mai erau disponibile în mărimi foooaaarte mari.
Niciun XS sau S, sau măcar un M. De la XXL în sus.
Când credeam că nu o să găsesc nimic, am intrat într-un magazin pe care nu l-am mai văzut până acum. Poate am mai trecut pe lângă el, dar numele lui nu mi-a spus nimic și cred că de asta nici nu am intrat în el să văd cu ce se laudă. 
Este vorba despre Sinsay. Suuper magazin, suuuper prețuri. Am găsit 3 bluze: una cu dungi alb-negre, una gri și una albastră. Am dat aproximativ 50 de lei pe ele. Erau reduse la 50% și am mai avut și un discount la casă. yeey 
Dacă vedeți magazinul, poate aruncați un ochi prin el. Cine știe ce vă găsiți?!
Mi-am luat și ceva produse pentru îngrijirea tenului. Mai exact: un gel de curățare de la Balea, o crema cu Q10 pentru zona ochilor și o cremă de la Bioderma cu SPF50
O să revin cu detalii despre ele după ce  îmi formez o părere clară.
Pe data viitoare!
Xoxo, Sem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu