"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Inspirație pentru Valentine's Day

miercuri, 10 februarie 2016

Inspirație pentru Valentine's Day

Hei, ce faceți? 
Ați fost cuprinse de spiritul Valentine's Day? Simțiți iubirea care plutește în aer? ;))
Pentru că mai sunt doar câteva zile pâna pe 14 februarie, m-am gândit să fac o postare care să vă inspire. 



Chiar dacă nu aveți un iubit/o iubită, eu cred ca luna iubirii nu este doar pentru ei, pentru că nu sunt singurele persoane din viața noastră pe care le iubim. La fel de bine putem să punem în practică ideile de mai jos și pentru mame, surori sau pisici. :)) Eu i-aș face mâței mele, Jolie, un mic-dejun inimioară, de exemplu. Gata, nu mai bat câmpii.

 Mai jos am selectat câteva poze care mi se par ușor de realizat și de impact în același timp.
Dacă vă place să mai jucați cărți din când în când acest pachet mi se pare super tare.

Dacă vă pricepeți la gătit, mai jos aveți 3 idei în care să aranjați mâncarea. De la un mic-dejun simplu, la prajituri.




Dacă vreți să vă surpindeți iubitul, sau chiar un amic sau o amică, ideea de poză de mai jos este chiar tare. 

 De cârligul pentru rufe de mai jos ce spuneți? Nu este un mod drăguț de  a vă arăta iubirea?

Cum vi se par imaginile? Xoxo!

Toate imaginile sunt preluate de pe Pinterest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu