"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Șoc! Șoc! Șoc! Am câștigat un voucher.

vineri, 15 ianuarie 2016

Șoc! Șoc! Șoc! Am câștigat un voucher.

Ați câștigat vreodata ceva? Vă considerați norocoase? 
Ei bine, dacă nu vă regăsiți în aceste două întrebări vă înțeleg. Așa eram și eu în urmă cu puțin timp. Până s-a produs minunea. Eu, ghinionista numarul 1, care nici macar la lozurile din plicurile de pe la bâlciuri nu am câștigat vreun leu, am primit intr-o zi un email de la Emag in care o tipă îmi spunea că am câștigat un voucher in valoare de 500 lei pentru că m-am abonat la newsletter-ul site-ului. Whaaat? 



 Am inchis e-mailul, convinsă fiind că cineva încearcă să facă rost de datele mele, fiindcă în email era specificat să trimit copie după buletin și nu mai stiu ce. Dubios, nu? Toata ziua am tot stat pe jar. Seara am redeschis emailul. M-am uitat la formatul adresei de la care era trimis și chiar părea a fi unul oficial angajatilor emag. Asa ca am trimis actele cerute. A doua zi primeam codul voucherului. Îmi făcusem planul sa cumpar ceva electrocasnice, cand aflu ca e doar pentru categoria Fashion. :)) Deh, socoteala de acasa nu se potrivește cu cea din târg. Am intrat pe site, am analizat ofertele de pe acolo si m-am hotarat sa imi cumpar niște converși negri. Dar... doar nu credeați ca am scăpat de follower-ul meu fidel, pe numele lui mic-Ghinion- :)) ce să vezi... acel model nu mai făcea parte din oferta emag. Shit! Am așteptat după ei o luna, cât să nu îmi expire voucher-ul. Cum era de așteptat, m-am reorientat. Așa că mi-am comandat următoarele iteme „moca”:

  •  O geacă albă, matlasată, La Femme cu detalii aurii, pe care am prins-o si la reducere de vreo 50%. 

La câteva zile, pana sa primesc comanda, eram la metrou și analizam vestimentația oamenilor. Îmi ziceam: numai geci negre, maro, gri, albastru închis... ce-o fi fost în capul meu să îmi comand o geacă albă? Eu si oamenii de zăpadă. :)) Regretam deja și mă certam pentru alegere. Dar adevărul este că îmi place chiar foarte tare. Ce dacă lumea se îmbracă mai sobru? O să fiu eu excepția. :)) Are buzunare incăpătoare și se leagă în talie cu un șnur. 




     Mi-am luat și două genți de la Adona: Matilda, respectiv Polly. De prima sunt super încântată. Are 3 compartimente, se poate purta pe mână sau pe umăr. 
     Matilda:

    Are 3 buzunare cu fermoar si 1 comun, împărțit în două, fără fermoar. In schimb are magnet. Faceti abstractie de ce era pe acolo, dar chiar ma grabeam cand am făcut pozele pentru articol. :D

    Când am comandat-o pe cea neagra cu buline albe-Polly nu am fost atentă la dimensiuni. Mă așteptam să fie micuță, cât să încapă portofelul și incă două-trei chestii,dar mare mi-a fost uimirea cand am deschis cutia și am găsit o geantă tip-servietă. Am început să râd. Mi se pare foarte copilărească. Dar i-am găsit o întrebuințare până acum: încape la fix laptopul. Dacă tot a fost gratis, nu regret prea tare. :D Are un buzunar mare si unul mic in interior cu fermoar. Inuntru este un material cartonat, nu este mai deloc flexibil, ceea ce nu imi place.
    Polly:


     Pentru ca nu am mai găsit nimic să îmi placă și mai aveam ceva bani din voucher, am mai pus în coș o pereche de colanți, un maiou cu floricele și niște lenjerie intimă de la Uniconf. Atenție la lenjerie, dacă faceți comenzi la ei, pentru că in realitate cam diferă față de ce este în poză. Chilot clasic la ei înseamnă că îi ridici până sub sâni. :)) Și nu, nu modelează talia sau alte d-astea. Probabil s-au gândit că e iarna și țin de cald. :)) Comanda mi-a venit in 2-3 zile, prin curier. Am plătit doar transportul. 
    Atenție, cei de la Emag percep taxă de livrare pentru fiecare firmă în parte. Dacă ai o geantă de la o firma si alta geantă de la o firmă diferită, vei plăti de două ori transportul, chiar dacă vine un singur curier, o singură dată. Cam asta a fost experiența mea cu voucherul câștigat. 

     Voi ați câștigat ceva vreodată? Sunteti norocoase? :)) Xoxo!

    3 comentarii:

    1. Felicitari pentru castig :)) Mie imi place gecuta, foarte mult chiar <3 Si gentutele sunt super! A doua imi place mult, iese asa din anonimat :D Sa le folosesti cu placere :*

      RăspundețiȘtergere