"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Review: Lipgloss XXXL Nude de la Essence

miercuri, 13 ianuarie 2016

Review: Lipgloss XXXL Nude de la Essence

Hei!
Azi vreau sa va vorbesc despre un lipgloss de la Essence.
Mai exact este vorba despre lipglossul XXXL Nude. Eu il am in nuanța 06-Soft Almond.


L-am cumpărat de la metrou. Sa nu credeti ca produsele de la metrou sunt mai ieftine(cum am facut eu) fiindca am dat pe el 14 lei, iar la cateva zile l-am vazut in Auchan la 8 lei. Am dat pe el aproape dublu.


Trecand la lucruri serioase, lipglossul imi place supeeer mult. Il folosesc aproape zilnic de cand l-am cumparat.
Nu imi usuca buzele, ba chiar simt ca le hidrateaza.
Da efect de volum si are o stralucire fina.
Nu este cauciucat si nu este lipicios.
In plus miroase atât de bine... cred ca a bombonele.
Aplicatorul este foarte practic si ia produs atat cat este nevoie.
Rezista pe buze cam 1h, in conditiile in care nu prea mănânci/bei.



In concluzie, imi place acest lipgloss si sunt tentată sa incerc si alte nuante.

Voi ati incercat acest lipgloss de la Essence?
Xoxo!

Un comentariu: