"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Creioane de ochi de la Wjkon

marți, 26 ianuarie 2016

Creioane de ochi de la Wjkon

Hello there!


Iarna mi se pare un anotimp perfect în care să ne scoatem în evidență ochii. Tocmai de aceea îmi place să port creioane colorate și un strat generos de rimel. Contrastul cu zăpada de afară mi se pare  super.


Vă prezint 3 creioane cumpărate recent de la Wjkon, celebrul magazin din Centrul Vechi cu produse din Italia. Fac parte din gama Matita Occhi.
Erau la promoție, așa că nu am stat pe gânduri și mi-am ales 3 nuanțe.
De la stânga la dreapta:
  1. 20 verde smeraldo
  2. 17 verde trifoglio
  3. 18 azzurro perlato

Nuanțele 20 verde smeraldo și 18 azzurro perlato sunt sidefate și strălucesc foarte frumos în lumina soarelui. Nuanța 17 verde trifoglio este ușor mată.
Creioanele sunt testate oftalmologic și nu conțin parabeni. Termenul de expirare este de 36 luni de la data deschiderii. 
Sunt cremoase și pigmentate.


Le-am purtat atât pe pleoapa superioară, cât și pe cea inferioară. Se comportă destul de bine. Rezistă o zi întreagă. Dacă aveți pleoapele uleioase există riscul să se transfere deasupra pliului. Pentru că este și cazul meu, apelez la pudră. Aplic pe întreaga pleoapă pudră, până nu mai există pic de ulei și pielea devine mată. Dacă reaplic la câteva ore pudră în locul unde se transferă, rezistă toata ziua cu succes și  în același loc.
Voi ați încercat vreun creion de ochi de la Wjkon?
Xoxo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu