"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Produse terminate #2

joi, 5 noiembrie 2015

Produse terminate #2

Buna, fetelor!
Iata ca a trecut si luna octombrie. Mi se pare ca a trecut foarte repede. 
Nu imi place deloc frigul asta care pune usor-usor stapanire pe noi. 
Temperaturile scazute ma deprima, nu am chef de nimic... s-au strans si o groaza de proiecte pentru master de care ar trebui sa ma apuc cat mai repede, dar daca nu e chef...
Mai bine nu ma mai plang si trec direct la postare. Azi vreau sa va arat ce produse am mai terminat in ultimul timp.


Voi incepe cu produsele pentru ingrijirea parului.
Am terminat două sampoane. 
Primul este de la Pantene. Mi-a placut pentru ca a spalat foarte bine parul, miroase bine si face suficienta spuma. Un punct slab este capacul. Pur si simplu e nevoie de forta sa il deschizi, de multe ori imi dadeam unghia peste cap. Din acest motiv nu o sa il recumpar.
Cel de-al doilea sampon este de la Oriflame, din gama Milk&Honey Gold. Miroase super bine, face spuma si catifeleaza parul. Este un sampon care merita banii si cu siguranta il voi recumpara.

Am terminat si un sampon uscat. Este de la Oriflame, din gama HairX. Eu nu am probleme cu ingrasarea parului. Totusi, cand il mai indrept, folosesc acest sampon pentru a prelungi perioada de „par drept si frumos”. Doar atunci  mi se ingrasa mai repede. Isi face treaba. Il aplic la radacini, masez sa absoarba grasimea si asta e tot. Pana seara am par curat. A doua zi ar trebui din nou aplicat daca nu am spalat parul.



Am terminat si un balsam de la Cien. I-am facut si eu review, asa ca daca vreti detalii, intrati aici.

Un alt produs pe care l-am terminat este Serul hidratant termoprotector de la Gerovital. Nu mi-a placut. Mi s-a parut ca nu face nimic bun, din contra, parca mi-a uscat parul si mai rau l-a ars cand am folosit placa. 

Am aruncat si acest deodorant fiindca pur si simplu s-a stricat si forma mici bobite albe dupa aplicare. Am scris despre el aici.

Am terminat si un gel de dus de la Yves Rocher cu aroma de flori de portocal. Mi-a placut, pacat ca s-a terminat repede. :))  Am scris despre el si in postarea de aici


Am incercat si o masca de curatare din DM. Este de tip Peel-Off cu arbore de ceai. La prima utilizare mi-a placut. Am simtit ca mi-a exfoliat pielea si a lasat-o curata. Ei bine, a doua data cand am folosit-o am simtit ca imi smulg pielea de pe fata. Probabil trebuia sa astept sa treaca o perioada mai mare intre utilizari, desi nu scrie nimic. Eu am folosit-o de 2 ori, in 2 saptamani. Nu stiu de ce, dar a doua oara pur si simplu mi-au dat lacrimile chinuindu-ma sa o dau jos de pe fata. Pentru ca mi-a mai ramas un plic, acum il folosesc doar pe nas pentru indepartarea punctelor negre.


Tusul stilou de la Giordani Gold am uitat sa il includ in fotografia de grup, de la inceput. Nu mi-a placut deloc. Nu ajungea produs pe aplicator. Dupa 2 utilizari m-am convins si l-am aruncat direct. Nu il recomand.


Acestea sunt produsele terminate de mine in ultima perioada. 
Voi ati incercat vreun produs din cele de mai sus?






Un comentariu:

  1. Masca m-a intrigat putin. Am incercat tot de la Dm o masca cu lapte si miere care mi-a placut super mult. Am scris despre ea pe blog.

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere