"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Manichiură cu bulinuțe

vineri, 20 noiembrie 2015

Manichiură cu bulinuțe

Salutare!
Ce ați zice de o manichiură cu bulinuțe?
Era seară și eram in pana de idei. Cum să imi mai pictez unghiile? Parca nicio culoare nu imi placea.
M-am gandit ca albastru este una dintre culorile mele preferate asa ca mi-am spus ca nu poate sa nu imi placa unghiile albastre. Si ca sa o scot din anonimat, pe inelar i-am pus niste puncte.

 Pentru a realiza aceasta manichiura am folosit baza de la The One. Am aplicat un strat si am asteptat sa se usuce.

Apoi am trecut la pictarea propriu-zisa. Am aplicat cate doua straturi din aceasta oja de la Flormar.


 Pe inelar am folosit o oja cumparata recent de la Giordani Gold. Am amintit de ea aici. Am aplicat acest nude tot in două straturi.
După ce s-a uscat, cu oja albastra am facut puncte.

La final am aplicat un top-coat cu aspect de matuire de la The One.

Cum vi se pare acest model?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu