"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Comandă Yves Rocher

luni, 9 noiembrie 2015

Comandă Yves Rocher

Bonjour!
Săptămâna trecută am găsit în căsuța poștală un catalog. Era de la Yves Rocher, ediția de Crăciun. Cred că 3 zile l-am răsfoit și incercam sa mă conving că am de toate și nu imi trebuie nimic. Dar nu mi-a reusit. Sunt convinsa ca vi se intampla si voua. Sau am eu o problema? Mi-ar plăcea să cred că nu. :D
Și am pus eu mănuta pe telefon si am plasat repejor comanda înainte să mă răzgândesc.



Am prins niste promotii si am luat două produse la preț de 1. Mai exact mi-am luat aceste ape micelare hidratante-Hydra Vegetal pentru ten normal sau mixt. Nu le-am mai încercat până acum și sunt foarte curioasă dacă îmi vor plăcea.




De asemenea, mi-am luat si două Creme Stop Imperfecțiuni 4 în 1. Aceastp cremă promite să reducă acneea si punctele negre, sa netezeasca tenul si sa il matifieze si sa reduca imperfectiunile. Sa vedem ce face acum.


Mi-am luat si o oja(fiindca niciodata nu sunt de ajuns), mai exact un verde menta.


Pentru ca se apropie Craciunul am comandat si un set de stickere pentru lipit pe geam. Sunt niste stelute si globulete. Cred ca vor arata foarte frumos. Abia astept sa vina acea perioada sa le pot pune.

Si pentru ca am comandat de la ei am primit si cateva cadouri.
Mi-au trimis doua cani in spirit cu Craciunul. Abia astept sa beau ciocolada calda din ele. Imi place modelul foarte tare. Din pacate, o canuta mi-au trimis-o ciobita. Stiu ca nu a fost vina curierului fiindca au fost foarte bine izolate in cutiuta lor. Din acest punct de vedere, Yves Rocher mai are de lucrat daca vor sa fie cu adevarat profesionisti. Deci o bila neagra.



Am primit si rimelul Sexy Pulp pentru volum. Este sigilat. Mi-am propus sa nu îl desfac fiindca mai am o groaza incepute. Fiecare la timpul lor.


Un alt cadou a fost o apa de toaleta: Naturelle Osmanthus de 75ml. Are un miros floral-fructat, fresh. Inca nu m-am hotarat daca imi place. Pare mai degraba de vara.




Cam aceasta a fost comanda mea.
Voua ce produse Yves Rocher va plac? Ati incercat vreunul dintre produsele comandate de mine?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu