"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Review: Creion Wjkon - Xxl Pencil Eyeshadows

miercuri, 28 octombrie 2015

Review: Creion Wjkon - Xxl Pencil Eyeshadows

Bună.
Azi vreau sa va prezint un creion pentru ochi de la Wjkon - Xxl Pencil Eyeshadows. 
L-am achiziționat cu mult timp în urmă, cam in primavara.
Desi il am de atata vreme printre cosmeticele mele, abia in aceasta toamna am inceput sa il folosesc mai des.

  Nuanța pe care mi-am ales-o eu este Salmon 03. Este un bej cu sclipici argintiu. Are usoare nuante si de roz. Se potriveste pentru un machiaj subtil de zi.

Eu il folosesc in diminetile cand sunt pe fuga. Aplic doua straturi de mascara, pe pleoape folosesc acest creion, aplic un ruj pe buze si un BB Cream pe ten si gata. In mai putin de 10 minute sunt pregatita pentru o noua zi.
Este foarte rezistent. Daca dau cu mana sau degetele pe pleoape dupa aplicarea lui nu se ia abolut deloc. În schimb se demachiaza usor. Cu o solutie micelara sau demachiant pe o discheta si imediat dispare.


Îmi place ca rezista fara sa se stranga in pleoape mai bine de 6h. Eu am pleoapele uleioase asa ca nu imi rezista mai mult. Sunt convinsa ca la niste pleoape normale ar rezista cu succes o zi intreaga.
Ce nu imi place la acest creion, pentru ca exista si asa ceva este ca nu e mecanic, iar eu am aflat asta tocmai cand am terminat varful. Asa ca trebuie sa dau din nou o fuga la magazinul din centrul vechi ca sa imi iau o ascutitoare.





Ati incercat acest creion pentru ochi?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu