"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: New Markdowns Coming!

sâmbătă, 10 octombrie 2015

New Markdowns Coming!

Azi am simțit mai mult ca oricând că toamna și-a intrat în drepturi. Am tremurat de dimineața până seara, la propriu. Deși am avut un pulover călduros și o geacă de piele, accesorizată cu o eșarfă chic, m-am încăpățânat să port o pereche de pantaloni cu gleznele ”la vedere” :)) știți ce vreau să zic. Ei... și de acolo mi s-a tras totul. Este de ajuns ca o mică bucățică de piele să fie în contact cu gerul că eu să fiu înghețată total, îmi clanțăne dinții și toate cele.
Dar atât cu snoavele. M-am decis să mă pun la punct pentru frigul acesta crunt care simt că mă va urmări până în martie-aprilie. Ajunsă acasă am intrat rapid pe Shein și am găsit o groazăăă de pulovere și geci numai bune. Unde mai pui că au și reduceri de 40% până pe 14 octombrie. Așa ceva nu se ratează.
Eu am adăugat in coș și pe wishlist următoarele iteme:

  Pulover bej cu șiret: Click

Pulover negru: Click 

Vesta din blăniță neagra: Click

Cardigan călduros: Click

     Cardigan alb-negru: Click

Geacă verde cu glugă: Click

                    












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu