"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Glamour Gloss Wjkon

luni, 12 octombrie 2015

Glamour Gloss Wjkon

Buna, fetelor!
Azi vreau să vă vorbesc despre un gloss care îmi place foarte tare. Am mai vorbit despre el și aici.
Este vorba despre un gloss de la Wjkon.

 L-am achiziționat de mai mult timp, l-am folosit de multe ori și mi-am făcut o părere despre el. Prin urmare o să vă împărtășesc părerea mea.
Eu am ales nuanța 01, un roz ușor nude.

Descriere oficială:
Pentru buze strălucitoare și hrănite, dar mereu la modă.
Acest produs fantastic reunește proprietățile unui  luciu de buze tradițional cu cele ale unui balsam de buze. Datorită texturii fluide și nelipicioase, buzele par proaspete, cărnoase și foarte lucioase. Textura sa deosebită foarte moale, datorită utilizării de ulei de măsline, cu cunoscute proprietăți calmante și emoliente, creează un strat protector, oferind în același timp strălucire extraordinară.


Părerea mea:
Îmi place pentru că nu usucă buzele. Chiar am impresia că folosesc balsam, nu gloss. Acest fapt se datorează uleiului de măsline existent în gloss.
Textura este ușor lichidă și e puțin lipicoasă până intră mai mult în contact cu aerul. 
Uleiul de măsline se simte mai mult în miros, decât la gust, dar nu mă deranjează.

Are un aplicator practic, astfel prin apăsare iese cât produs dorești.
Rezistă cam două ore dacă nu mănânci/bei. 
Un singur strat aplicat oferă buzelor o strălucire subtilă. Două straturi oferă senzația de buze pline, cărnoase și strălucitoare.

Îmi place acest gloss și probabil, la următoarea vizită în magazinul Wjkon voi cumpăra și alte naunțe.

Voi ați încercat acest gloss-balsam?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu