"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: DIY: Caseta bijuterii

marți, 13 octombrie 2015

DIY: Caseta bijuterii

Hei, fetelor!
M-am gândit să vă arăt astăzi o modalitate în care vă puteți depozita bijuteriile.
Nu este chiar un DIY, ci mai mult o refolosire a unei cutii pe care de cele mai multe ori o aruncăm.

 Este vorba despre o simplă cutie de la un set de cești. Da, ați citit bine.  Sigur ați cumpărat pănă acum seturi de acest fel, ați luat ceștile, le-ati pus frumos în dulap, iar cutia ati aruncat-o.
Ei bine, de azi sunt sigură că multe dintre voi se vor gândi de două ori înainte să arunce o astfel de cutie. Eu mi-am pus cateva bratarele, cateva lanticuri si niste cercei.

In cazul in care aveti timp liber, o puteti inveli in foaie decorativa. Alegeti un model care va place si lipiti pe cutie. Astfel obtineti o cutie foarte chic.
Din pacate eu nu am avut mult timp la dispozitie si sincer, nu ma deranjeaza asa tare design-ul ei.

Cum vi se pare aceasta idee?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu