"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Manichiură cu bulinuțe

miercuri, 16 septembrie 2015

Manichiură cu bulinuțe


Salutare!
Azi am avut chef sa imi fac unghiile, dar nu am avut timp pentru un model mai complicat, asa ca am ales unul simplu.
Am ales două dintre culorile mele preferate si am inceput sa colorez unghiile.
Pentru aceasta manichiura am folosit ca baza un lac pentru intarirea unghiilor de la Oriflame, o oja galbena din gama The One, una turcoaz mata de la Gabrini si ca top-coat am folosit un lac mat tot din gama The One. Da, imi plac foarte tare ojele din aceasta gama si am deja o groaza de culori. :D 


Aici este poza cu spatele ojelor pentru a vedea exact ce nuante sunt in caz ca va face vreuna cu ochiul.




Pentru inceput am aplicat baza. Dupa ce s-a uscat bine am colorat unghiile cu turcoaz si galben.
Am aplicat două straturi pentru intensitate. Pe fiecare unghie am desenat cate 3 puncte. Pe unghiile galbene am facut puncte turcoaz, respectiv galbene pe unghiile colorate in turcoaz.
La final am aplicat top-coat mat.
Si acesta este rezultatul!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu