"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: SuperBlog 2015

marți, 15 septembrie 2015

SuperBlog 2015

Salutare, salutare!
M-am hotarat intr-un final sa ma inscriu in competitia bloggerilor SuperBlog.  Imi plac concursurile si cred ca intotdeauna participarea aduce experienta, chiar daca nu castig. 



M-am documentat asupra probelor, am citit cu atentie regulamentul si gata, m-am decis.
Sunt o persoana cu o imaginatie bogata si abia astept provocarile sa o pun la treaba. :))
Sunt constienta ca in competitie s-au inscris si persoane care detin bloguri de ani si ani, dar dupa cum am citit, baby-bloggerii sunt bine veniti, asa ca hop si eu, imi incerc norocul. :D
Daca si tu ai un blog si vrei sa te inregistrezi, te sfatuiesc sa citesti regulamentul si daca te atrage inscrie-te cat mai repede, nu ai nimic de pierdut.
Acestea fiind spuse, multa bafta celor inscrisi si la cat mai multe articole!


Un comentariu:

  1. Bun venit in SuperBlog 2015! :)

    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog. :) Inspiratie din plin si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere