"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Ritualul meu de dimineață

miercuri, 23 septembrie 2015

Ritualul meu de dimineață

Hei, fetelor!
Incerc sa scriu acest articol de vreo doua saptamani si in sfarsit am trecut la treaba.
Îngrijiti-va tenul la 20 de ani iar la 40 admirați-va! Suna bine, nu?



Pentru a ajunge insa acolo este nevoie sa acordam mare atentie pielii noastre si sa o ingrijim cat mai mult.
Astazi va voi vorbi despre pasii pe care eu ii urmez in fiecare dimineață.
Imediat ce ma dau jos din pat, merg la baie si imi împrospătez tenul cu apa rece.
 Aplic o spumă ușoară de curățare pentru a elimina orice urma de sebum sau de crema ramasa din timpul nopții.  Acum folosesc un produs de la Nivea, urmeaza sa ii fac un review cat mai curand.

 Acum, cand tenul este curat, folosesc un scrub usor pentru a desfunda porii. Il aplic si masez pielea timp de 2-3 minute.  Folosesc un  produs de la Clean&Clear care contine mici particule de culoare albastra. Miroase foarte placut.

Urmatorul pas este îndepărtarea scrubului. Folosesc apa micelara de la Garnier pentru a ma asigura ca nu ramane nicio urma de la exfoliant. Sunt foarte incantata de acest produs, sunt la a doua sticluta si cu siguranta vor urma si altele.


 Dupa ce tenul meu este curat si este pregatit pentru o noua zi, aplic o crema de zi care contine si spf 20. Acum ca soarele nu mai este asa puternic folosesc un factor de protectie mai mic.
Folosesc o crema antioxidanta din gama Optimals Even Out de la Oriflame pentru uniformizarea nuantei tenului. Si pentru aceasta va urma un review pentru ca este minunata si trebuie sa aflati mai multe despre ea.


Dupa ce intra bine in piele, tenul este pregatit pentru aplicarea machiajului.
Voi ce pași urmați dimineata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu