"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Review: Spuma de curățare Aqua Effect de la Nivea

duminică, 27 septembrie 2015

Review: Spuma de curățare Aqua Effect de la Nivea

Fetelor, am patit necazul. Mi s-a stricat laptopul si am pierdut toate pozele pregatite pentru articolele la care ma gandisem. Am avut folderul pe Desktop, salvat in C, iar cand am reinstalat windows-ul am putut salva doar ce era in D. :(
Prin urmare, voi posta mai rar o perioada deoarece trebuie sa o iau de la capat cu fotografiatul, selectatul si editatul pozelor si unde mai pui ca incepe si scoala de pe 1.
Azi v-am pregatit un articol despre o spuma de curatare de la Nivea pentru ten normal sau mixt.


Am ajuns aproape la finalul sticlutei, mi-am făcut o părere despre produs așa că am zis să îi fac și un review. Am pomenit despre această spumă de curățare și în ritualul meu de dimineata.
Descriere oficială:
Spuma de curatare revigoranta imbogatita cu Vitamina E si Hydra Q pentru ten normal.
* Curăță tenul în profunzime.
*Hidratează și susține echilibrul natural al pielii.
*Spuma delicată cu Vitamina E și parfum discret oferă o experință de curățare extra-delicată și deosebită.
*Pielea este curățată în profunzime, catifelată și  revigorată, având un aspect sănătos și frumos.

Ambalajul este unul simplu, de culoare albastră. Imi place ca are pompita. Astfel nu este nevoie sa intorc sticluța, sa o apăs sau altele.
Aceasta spuma contine 150 ml.
In sticluta produsul are o consistenta lichida, dar prin apasarea pompitei se transforma intr-o spumă alba.

 Mirosul este cel specific produselor Nivea. Uneori ma simt satula de acest miros si imi doresc ca Nivea sa renunte la el sau macar sa adopte si alte arome.
Îmi place să folosesc această spumă dimineața in special.
Nu mi-a uscat tenul, nu l-a iritat si nu mi-a provocat nicio alergie. Și am observat că se consumă foarte greu, ceea ce este super/

Voi ce produse folosiţi pentru curăţarea tenului? Aţi încercat până acum produsele spumă, ce părere aveţi despre ele?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu