"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Produse terminate

vineri, 4 septembrie 2015

Produse terminate





Welcome! 
Luna august s-a terminat si odata cu ea si vara, desi temperaturile ridicate de afara ne dau altceva de inteles.
M-am gandit sa va arat ce produse am terminat in ultimul timp. Nu am mai facut genul acesta de postari si tocmai de aceea am doar cateva dintre produsele pe care le-am terminat  fiindca sunt obisnuita sa le arunc imediat ce se golesc. :D


Produsele pe care le-am terminat:
-Apa de trandafiri Naturalis
-Demachiant Optimals
-Sampon&Balsam Nivea
-Parfum Kylie Minogue


Despre apa de trandafiri am vorbit mai pe larg aici. Pentru detalii puteti citi review-ul.
Pe scurt mi-a placut foarte-foarte tare si cu siguranta o voi recumpara.







Caring Shampoo&Conditioner, 2 in 1 express de la Nivea... sau un titlu lung si pompos degeaba. Nu mi-a placut. Samponul face orice face un sampon obisnuit. Dar balsam? Are balsam? Serios?! Cat? 0,00001%? Nu am simtit nimic. Parul meu devenea incalcit si greu de descurcat. Pana nu bagam un balsam adevarat nu ma intelegeam cu el. Nu merita banii si nu o sa il recumpar.

Demachiantul Optimals este de la Oriflame. Este recomandat tuturor tipurilor de ten. Mi-a placut foarte mult. Textura era asa cremoasa incat l-am asociat mai mult cu un lapte demachiant. Nu mi-a iritat tenul, l-a curatat foarte bine si l-a lasat catifelat.



Parfumul asta il am de mult timp si m-am chinuit sa scap de el. De ce? Pentru ca Sexy Darling de la Kylie Minogue miroase foarteeee dulce. Atat de dulce ca mi se facea rau. :))  Chiar ii simt mirosul acum ca vorbesc despre el. Nu suport mirosurile dulci la parfum.
Daaar, daca voua va plac, sa stiti ca mirosul e unul care nu se uita si rezista chiar pana faceti baie, asa ca il puteti testa. :)) 

Ati incercat vreunul din aceste produse?




Un comentariu:

  1. Din produsele selectate de tine, am incercat doar samponul/balsamul Nivea. Nici eu nu am fost multumita de el.
    Ne asemanam putin, pentru ca si eu evit cosmeticele cu parfum foarte dulce.

    RăspundețiȘtergere