"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Jumbo

luni, 14 septembrie 2015

Jumbo

Salutare, fetelor!

Zilele trecute am dat o fuga in Jumbo, faimosul magazin.







Am avut putin timp la dispoziție si nu am apucat sa cutreier toate raioanele. Fiind prima vizita in Jumbo, magazinul mi s-a parut un adevarat labirint. M-am invartit o groaza pana am ajuns la ce ma interesa pe mine. Au de toate, de la articole de baie, de bucatarie pana la produse cosmetice, pentru par, jucarii, hainute etc.
Prin urmare, m-am întors din scurta vizita cu:


  • 3 bentite foarte chic in culorile alb si roz.


  • pahare cu paie si un borcan cu pai :D. Imi plac paharele fiindca au jumatate de litru si beau 2 litri fara sa imi dau seama.


  • Un elastic din par blond. Da foarte bine cu un coc, mai ales daca esti satena sau alta culoare in afara de blond pentru ca nu s-ar observa.






  • o pila pentru unghii din sticla;




  • pungi pentru gheata pe care deja le-am folosit si nu am apucat sa le pozez

  • o cana for him cu mesajul I am Mr. Always Right(sa se simta si el bine, nu ca ar fi si adevarat :)) ) i-am dat-o inainte sa ii fac poza din pacate, asa ca incercati sa v-o imaginati :D

Aaa...era sa uit. In loc sa intru in Jumbo, prima data am nimerit in Decathlon :)). Aveam impresia ca intru pe o usa si de acolo am acces la toate magazinele, dar nu a fost așa. Nu am iesit cu mana goala de acolo si mi-am luat un rucsacel tare frumos si practic.












Voi ati vizitat Jumbo?

6 comentarii:

  1. Sa te bucuri de toate achizitiile! :)
    Imi plac foarte mult canile cu pai.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu sa ajung la Jumbo... Am vazut atat de multe bunatati cumparate de acolo, incat sunt invidioasa rau... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau sa mai ajung, dar de data asta sa am timp sa cutreier toate raioanele. Pupici

      Ștergere
  3. Ce cumpărături drăguțe! Super magazinul ăsta! Să le folosești cu drag!

    RăspundețiȘtergere