"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Cum ar arata nunta visurilor mele

luni, 21 septembrie 2015

Cum ar arata nunta visurilor mele

Nunta...Acest cuvant are o semnificatie cu totul aparte pentru fiecare fata. Inca de mici visam la rochia alba de printesa si suntem fascinate de toate miresicile pe care le vedem. 


Recunosc ca pana nu demult nu aveam nicio tangenta cu nuntile si nici nu ma atragea acest subiect. Ei bine, de ceva timp mai toate colegele de facultate au  inceput sa se marite, unele fete de la liceu au chiar si copii si inevitabil te intrebi cand va veni si randul tau sau daca va veni. :)) 
Colegele iti cer parerea despre rochiile pe care si le-au ales, iar tu, vazand acele creatii splendide, devii emotionata. Si parca, sa iti faca in ciuda ca nu tu esti cea care te mariți, internetul iti scoate in cale atatea imagini cu rochii de mireasa. Si de curiozitate te uiti la poze si in mintea ta incepe sa aiba loc un proces de selectie. Incepi sa spui: asta imi place, asta are trena prea lunga, cealalta e prea decoltata, asta este prea bufanta si altele. Fara sa iti dai seama, in mintea ta, usor-usor se creeaza rochia perfecta de mireasa. 

Tot uitandu-ma la poze, am descoperit un site minunat cu rochii de mireasa. Daca esti curioasa, vezi aici ce modele frumoase au. Cu siguranta vei pune si tu ochii pe doua-trei. Eu deja am gasit cateva modele, iar cand va sosi momentul voi sti exact unde gasesc rochia perfecta.
Inca de pe acum stiu ca la nunta mea traditionalul se va impleti cu modernul. In mintea mea nu se poate una fara cealalta. 
Cat despre aranjamentele florale, mi-ar placea sa fie din flori de sezon.
Ca lumanari pentru nunta, simbolul puritatii sufletesti si al iubirii, as alege cu siguranta unele cu flori albe.

 Ca sa impac pe toata lumea, as incerca sa fac in asa fel incat sa fie muzica din fiecare gen. Am fost la cateva nunti groaznice. La unele m-am simtit ca la pomana, serios: atata muzica de relaxare, mai-mai sa adorm pe acolo. Nunta ar trebui sa fie un motiv de bucurie, nu? 
In privinta meniului as fi foarte stricta pentru ca multi oameni de-aia merg la nunta: sa manance bine. :)) Cunoasteti astfel de persoane? Eu da, o groazaaa.
Ca locatie as alege un restaurant spatios, sa aiba invitatii loc sa danseze si sa se dea in spectacol :)), fara a se lovi unii de altii.
Dintre invitati niciodata nu ar putea lipsi familia, apropiatii si prietenii. Daca nu imparti cu ei acest moment deosebit, nu are farmec.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu