"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Cremele de maini de la Oriflame

miercuri, 30 septembrie 2015

Cremele de maini de la Oriflame

Buna, fetelor!

Se spune ca mainile sunt cartile de vizita ale unei persoane, atat pentru barbati cat si pentru femei. Pentru a avea o piele frumoasa si catifelata, mainile au nevoie de ingrijire la fel ca tenul nostru. Conditiile de afara, frigul, caldura, spalatul vaselor, chimicalele din produsele de curatenie pot afecta pielea noastra facand-o aspra, uscata, intr-un cuvant deshidratata.


„Crema hidratantă este cea care va împiedica evaporarea apei şi îţi va menţine mâinile moi şi catifelate”, spune dermatologul Amz Wechsler. De aceea este important sa ne hidratam inainte de aparitia problemelor!
Astazi va voi vorbi despre cateva creme pentru maini de la Oriflame care pe mine m-au incantat si am simtit ca isi fac efectul.

Voi incepe cu o crema cunoscuta de multe dintre voi. Este vorba despre crema intens hidratanta de la Oriflame cu lapte si miere.
Are o textura grasa care intra foarte usor in piele, lasand-o catifelata si hidratata.
Vine ambalata in doua moduri, unul potrivit pentru geanta, masina etc si unul pentru casa. Imi place mai mult cel pentru casa pentru ca prin o usoara apasare am crema deja in palma si nu ma chinui sa mai pun capacul, riscand sa dau pe jos crema, ca deh, mai sunt si neindemanatica uneori. :))
Mirosul este dulceag si se mentine mult timp.


O alta crema este Silk Beauty. Imi place ca se absoarbe in piele foarte repede. Are un parfum subtil si  placut si lasa mainile catifelate. 


Crema cu aroma de ciocolata Chocolate  Dream este divina. Imi vine sa o mananc, nu altceva. Miroase yummy.  
Ambalajul este potrivit pentru geanta si are un orificiu mic pentru dozare. Are o textura lejera care lasa pielea catifelata si neteda si se absoarbe rapid in piele. Din pacate mai am foarte putin in ea.


Ultima, dar nu cea din urma este crema Harmony. Este o crema reparatoare, care lasa in acelasi timp mainile hidratate. Am folosit-o de cateva ori si am fost multumita.



Ati incercat vreuna din cele despre care v-am vorbit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu