"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Castiga premii cu BlogAwards participand la Toamna Bloggerilor

marți, 15 septembrie 2015

Castiga premii cu BlogAwards participand la Toamna Bloggerilor

Buna!
Vara s-a terminat si parca deja ii simtim lipsa, nu? Ei bine, ca sa nu ii mai duc dorul, m-am decis,  odată cu venirea toamnei să mă înscriu la un concurs, mai exact la Toamna Bloggerilor. Astfel, timpul meu liber va fi mai ocupat si nu voi mai plange dupa soare. :D




Daca si tu detii un blog, te invit sa te inscrii pe BlogAwards si sa iti testezi limitele imaginatiei.
Poti participa la probe individuale unde te poti alege cu premii de la sponsori: de la vouchere sau produse pana la bani. Nu esti obligat sa participi la toate probele, ci poti scrie doar despre subiectele care te atrag. Cel putin, eu asa voi face.
Eu cred ca este o sansa pentru fiecare sa ne alegem cu ceva experienta in plus, sa descoperim noi bloguri si de ce nu, prieteni virtuali.
Va urez mult succes celor care alegeti sa va inscrieti in cursa pentru premii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu