"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: The Liebster Award

luni, 24 august 2015

The Liebster Award

Hei, fetelor!
Am fost nominalizata de Iana Marinescu  la The Liebster Award acum ceva timp. Multumesc pentru nominalizare. :D Acum ca sunt mai libera, mi-am propus sa raspund la intrebarile acestui tag. Sa incep, zic! 



1.Cum ţi-ai descrie personalitatea în câteva cuvinte?

Imi vine greu sa vorbesc despre mine, pentru ca sunt usor perfectionista si vad doar lucrurile rele la mine. :D Dar sa zicem ca sunt:
-prietenoasa(cu cine vreau eu :)) )
-glumeata
-vesela
-de incredere
-uneori ma supar usor;


2.Care este cea mai mare pasiune a ta?

Nu am descoperit-o inca. Probabil nu am avut suficient timp liber. :)) Dar am altele mai mici. Imi place sa vizionez filme, multe(si animatii, ce daca am 22 de ani :D ) si sa citesc.

3.Cum îţi vezi blogul peste 5 ani?

Sper ca cei 3-4 cititori pe care ii am acum  sa se inmulteasca si sa faca multi baby-cititori. :)) 

4.De ce îţi place să scrii?

Imi place sa impartasesc experientele mele cu ceilalti. Poate ii inspir sa aleaga anumite lucruri sau sa nu faca aceleasi greseli ca mine... si nu in ultimul rand mi-ar placea ca prin articolele mele sa obtin si ceva banuti, de ce nu?!

5. Care este unul dintre secretele tale de beauty/fashion?

Nu este un secret, ci o regula valabila pentru toate varstele-curatarea tenului. Degeaba aplicam produse cosmetice daca pielea noastra este plina de celule moarte.

6. Ce te enervează cel mai tare?

Ma enerveaza rautatea oamenilor, minciuna si lipsa de respect.

7.Crezi în iubire? De ce?

Cu totii credem in iubire mai devreme sau mai tarziu. Ca unii traiesc dezamagiri si ingroapa iubirea undeva intr-un colt de inima asta este alta problema. Cred in iubire pentru ca iubesc si sunt iubita. <3 

8. Dacă ai putea să faci doar 5 lucruri anume, înainte să ieşi în oraş, care ar fi acelea?

1. Mi-as aranja parul.
2. As aplica un strat de rimel.
3.Mi-as lua ochelarii de soare.
4. As verifica daca am portofelul in geanta.
5. M-as incalta. :))) Doar nu plec desculta.

9.Care este cel mai amuzant lucru care ţi s-a întâmplat recent?

Cel mai tare ma amuza Jolie(pisicuta mea). Face toate nazbatiile posibile si imposibile. Ieri s-a culcat intr-o cutiuta minuscula, cam de 10x10, pe care a gasit-o in pat si i se vedea doar coada. :))


10.Cum ar fi în viziunea ta omul ideal?

Omul ideal ar fi bun, sincer, respectuos si foarte iubitor.

11.E greu să fii femeie?

Mereu mi-am dorit sa fiu barbat. Ati ghicit raspunsul meu? :))

Acum este randul meu sa nominalizez cateva bloguri pentru a participa la The Liebster Award. Intrebarile sunt aceleasi. Iata blogurile alese de mine:
-Ancasblog
-Beautyandrecipe
-Hannelore-gurbet
-Ebony-Vintage
-Andra-malin
-Alinaluibrumarel
-Beautyandbargainsbyr
-Crafting-g
-Unghiutele
-Ellafairytale
-Stefaniamedelet

Reguli:
-Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei in postare;
-Răspunde la toate întrebările primite;
-Nominalizează 11 blogeri;
-Trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa;



5 comentarii:

  1. Frumos TAG,multumesc pentru nominalizare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi pentru nominalizare.

    ce pisica dragalasa :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc mult de tot pentru nominalizare! ^_^ Eu am postat acum ceva timp leapșa acesta cu premiile Liebster chiar aici: http://crafting-g.blogspot.ro/2015/08/premiile-liebster.html. Totuși, am să îți răspund la întrebări în această postare, dacă nu e nici o problemă.

    1. Optimistă, curioasă, creativă
    2. Cea mai mare pasiune? În momentul de față proiectele DIY.
    3. Sper ca peste 5 ani blogul să existe și să fie populat de mulți baby-cititori, hihi.
    4. Mă relaxează și îmi face mare plăcere să îmi exprim gândurile, opiniile și informațiile.
    5. Îmi place să aplic peste linia de tuș spray de fixare, rezistă mai mult așa.
    6. Persoanele încăpățânate.
    7. Aici gândim amândouă la fel. ^_^ Ai răspuns tu în locul meu deja.
    8. Prima dată m-aș îmbrăca drăguț, apoi m-aș machia, mi-aș pregăti gentuța, m-aș da cu parfum și mi-aș lua pantofii apoi fuguța fuguța afară.
    9. Nu îmi vine nimic în minte acum, dar râd de câte ori am ocazia chiar dacă nu se întâmplă ceva extrem de amuzant.
    10. Bun, inteligent, amuzant, interesant
    11. Este greu, dar merită.

    Te pup, mulțumesc încă o dată! Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere