"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Review - Lapte demachiant cu miere si musetel

duminică, 9 august 2015

Review - Lapte demachiant cu miere si musetel

Buna fetelor!



 Astazi va voi vorbi despre un demachiant care mie imi place foarte tare. Este vorba despre laptele demachiant cu miere si musetel de la Lotus Cosmetics.
Nu am mai incercat niciun produs de la aceasta firma, insa am ramas placut surprinsa de acest lapte demachiant.
In una din vizitele acasa la Buzau, l-am gasit printre produsele mamei mele si trebuia sa il incerc. Mi-a placut asa mult cum mi-a lasat pielea, moale, fina si catifelata incat l-am confiscat. :D 
Este potrivit pentru toate tipurile de piele.

Are un ambalaj simplu, frumos, colorat cu verde, una din culorile mele preferate. Orificiul de dozare are marimea ideala.
Are un parfum discret de miere, iar musetelul abia se simte.



 Curata machiajul foarte repede si bine, atat tenul cat si ochii, fara sa ii irite.
Il gasiti in magazine la un pret de aproximativ 8 lei pentru 200 ml. Am observat ca exista si varianta mai mica de 100 ml.
Nu mi-a lasat pielea uscata, din contra, am simtit-o foarte hidratata si catifelata. 
In concluzie, acest lapte demachiant a intrat repede printre preferatele mele si poate il voi recumpara.
Voi ati incercat acest demachiant sau alte produse de la Lotus Cosmetics?
XOXO, SEM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu