"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Descopera look-uri noi

marți, 18 august 2015

Descopera look-uri noi

Buna, fetelor!
Se apropie inceputul unui nou an scolar. Stiu cat de important este sa aratati bine in prima zi si sa atrageti privirile tuturor. Prin urmare, m-am gandit sa va propun cateva tinute pentru prima zi. 



Am gasit cateva tinute foarte feminine si dragute pe Shein. Despre acest site online v-am vorbit si aici. 
Mai mult, in aceasta perioada sunt si reduceri. Astfel, daca faceti cumparaturi de minimum 58$ si folositi codul NL33 aveti reducere de 33%. Daca faceti cumaraturi de peste 108$ primiti reducere de 35% daca introduceti codul NL35. Profitati de reduceri, promotia se termina pe 24 august.

Iata propunerile mele pentru a impresiona in prima zi de scoala:


Rochita comoda: CLICK



Rochita asimetrica: CLICK


Rochie eleganta: CLICK


Rochie eleganta: CLICK

Aceste rochite le puteti accesoriza cu cateva coliere foarte dragute pe care le gasiti pe site, cum sunt cele de mai jos:

Colier galben: CLICK


Colier alb-negru: CLICK



Sper ca v-am inspirat cu aceste tinute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu