"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Review-Balsam Cien

marți, 21 iulie 2015

Review-Balsam Cien



Buna, fetelor! 
In urma cu cativa ani eram in cautarea balsamului de par minune. Anii au trecut si mi-am dat seama ca pe parul meu aiurea(jumatate cret, jumatate drept) au cam acelasi efect si cele la 10 lei si cele mai scumpe. Asa ca usor-usor am inceput sa nu mai arunc banii pe produse ce promit marea cu sarea si m-am orientat la cele din comert, la un pret rezonabil, pe care le gasim cam in toate magazinele. Si cum parul meu nu coopereaza daca nu il bag in seama cu un balsam, e musai sa folosesc unul la fiecare spalare.


Pana sa descopar in Lidl balsamul de la Cien, il foloseam pe cel de la Garnier, din gama Ultra Doux, pentru repararea firului de par cu avocado si unt de shea.
Mi-am dat seama ca balsamurile astea nu au cine stie ce efecte pe parul meu si singurul lucru pe care il fac e sa il lase moale si usor de pieptanat. In momentul de fata asta e singurul lucru pe care il caut la un balsam. Si pentru ca de curand ramasesem placut surprinsa de firma Cien, in urma folosirii unui gelurilor de dus  de la ei, despre care am scris AICI, am zis sa incerc si un balsam, mai ales ca era doar vreo 5 lei.  5 LEI! Am ales unul cica pentru repararea paralui. Il repara exact ca celelalte. :))
                                   
Am ajuns acasa si i-am facut proba. Si sunt mai mult decat multumita cu ceea ce face la pretul lui. Nici nu ma gandesc sa iau alt balsam atat timp cat il gasesc pe acesta de la Cien. Imi lasa parul moale, usor de descurcat si imi place ca nu are un miros puternic. Deja mi-am luat de rezerva ca nu se stie cum dispare din Lidl in mod ciudat si brusc. :))
In concluzie, vi-l recomand cu drag. E un super balsam la doar 5 lei. Sunt curioasa daca la voi are acelasi efect.

Ati incercat balsamul de la Cien sau alte produse Cien?
XOXO, SEM!

Daca v-a placut articolul meu, dati un share pe retelele de socializare sa vada si altii. Pupici!

Un comentariu: