"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Manichiură: Sugar Effect

duminică, 14 iunie 2015

Manichiură: Sugar Effect

Buna, fetelor!
Ce mai faceti? Voi cum v-ati mai facut unghiutele?
Eu tocmai ce am terminat de testat o noua oja Sugar Effect si m-am gandit sa va arat si voua rezultatul.



Despre ojele de la Oriflame cu efect de zahar v-am vorbit mai pe larg AICI, unde am folosit o oja de verde. De data asta am folosit o nuanta foarte frumoasa si feminina, de roz bombon, mai de "piti" cum mai numesc eu rozul.  
Am observat ca data trecuta cand am folosit lac de unghii, ca baza, efectul de zahar nu a fost foarte pronuntat. De data asta am renuntat la lac si oja a ramas, pot sa spun, chiar aspra, ca zaharul, dupa cum ii este si numele.
Primele doua poze sunt facute seara, cu blit.



Ultima poza este facuta ziua, in amiaza mare, fara blit.

Va plac ojele cu efect de zahar sau de nisip? Le-ati incercat?
Daca v-a placut articolul, nu uitati sa ma urmariti prin GFC, sa imi dati un like sau un share!
XOXO,
SEM!


3 comentarii:

  1. arata foarte bine Mie imi plac texturatele si intind des mana dupa ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca astea de la Oriflame rezista foarte bine pe unghii. 😙

      Ștergere
  2. Arata interesant aceasta oja. Eu nu am folosit pana acum oje de acest gen si nici cu nisip. Eu am descoperit water decals si sunt fascinata de modelele pe care le-am gasit si combina oja normala cu cate un water decals :)

    RăspundețiȘtergere