"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Organizare haine

vineri, 19 iunie 2015

Organizare haine

Buna, buna!

Mai este cineva care nu a avut pana acum timp sa isi sorteze hainele? Sa le pune deoparte pe cele de iarna?
Ei bine, sper sa nu fiu chiar ultima. :)) Eu weekendul acesta am ajuns acasa la Buzau si am avut timp sa pun la "naftalina" hainele groase, de iarna.


 Vreau sa va arat metoda mea, pe care o aplic atat iarna, cand vine frigul, cat si vara. 
Pentru ca am un dulap mai mic(sau poate am prea multe haine), nu am loc sa le tin si pe cele de iarna si pe cele de vara in acelasi loc si nici nu imi surade ideea, sincer. Imi place sa fie cat mai aerisit si spatios dulapul pentru haine.
Azi am ales hainele de iarna, de care chiar nu am nevoie pana nu vine zapada. Le-am rasturnat pe toate in mijlocul casei si dupa ce m-am gandit ce o sa mai port din tot ce este acolo, am luat frumos ce a ramas si le-am impachetat. La final le-am pus in niste cutii, impreuna cu niste pastile cu nu stiu ce mirosuri de flori. Am lipit cutiile cu scotch(trebuia unul mai lat, dar am lipit cu ce am gasit sa scap mai repede). Am lipit pe fiecare cutie, cu ajutorul unor preturi,  ce se afla inauntru(geci, fesuri, fulare etc), sa stiu unde caut la iarna. :D
In continuare, am postat cateva poze din mijlocul actiunii. :D







Voi ce metode folositi pentru a va depozita hainele pentru sezonul friguros?
XOXO, SEM!

2 comentarii:

  1. ceva de genul faceam si eu, sa stiu cat de cat pe unde sunt!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu fac asta cam la 1-2 luni, depinde cat este de necesara situatia. La mine in camera nu prea mai am loc pentru haine, asa ca multe dintre ele stau in pivnita si isi asteapta randul de a fi purtate :-)). Eu folosesc cutii mari din plastic. Sunt transparente si se inchid destul de bine, asa stiu ca nu intra inauntru praf sau alti musafiri nepoftiti. Cutiile sunt dintr-un plastic transparent asa ca imi permite sa vad ce este inauntru :-D.

    RăspundețiȘtergere