"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Manichiură: Grafitti

joi, 7 mai 2015

Manichiură: Grafitti

Bună!
M-am gandit azi sa va arat pas cu pas cum sa va faceti niste unghiute vesele, daca tot a venit caldura. Nu?
Acest tip de manichiura este foarte usor de realizat. Aveti nevoie de  3-4 culori vesele, la alegere si de preferat un negru graffiti.


In primul rand aplicam o baza. Eu am folosit lacul de la Flormar, Glass Effect

Am asteptat 2-3 minute sa se usuce si am trecut la colorarea unghiilor. Am inceput cu un roz puternic, tot de la Flormar, din gama Super Neon Colors, nuanta Gipsy Pink. L-am aplicat doar intr-un colt, am dat doua straturi sa fiu sigura! :D

Dupa aceea am aplicat  un albastru din aceeasi gama, nuanta N015.

Am trecut la oja galbena dela The One, nuanta Lemon Sorbet. Am aplicat-o langa albastru pentru un efect mai pronuntat.

Ca sa acopar toata unghia am mai folosit un turcoaz de la Getaway, nuanta Turquoise. In poza ramane un spatiu liber, unde initial am vrut sa mai pun o culoare, dar dupa m-am razgandit. Era prea incarcata. :))

Dupa ce am colorat toata unghia, fiindca nu mi-a placut ce a iesit am dat un strat gros de negru peste ea. Glumeam :)) Dar am dat cu negru, dar cu negru Grafitti, de la Flormar. 
Mi se pare foarte usor de facut si de efect. La final, rezultatul a fost acesta:


Ati incercat pana acum acest tip de manichiura?
Daca v-a placut articolul, nu uitati sa ma urmariti prin GFC, sa imi dati un like sau un share!
XOXO,
SEM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu