"" LifestyleSem.Blogspot.Ro: Review: Rimel Very Me Extendalash

miercuri, 22 aprilie 2015

Review: Rimel Very Me Extendalash

Astazi o sa va vorbesc putin despre Rimelul  Very Me Extendalash pe care l-am achizitionat de la Oriflame in urma cu cateva luni. A stat ratacit mult timp in trusa mea de produse cosmetice pana sa ma ating de el. Mereu aveam unul inceput, sau cumparam unul nou, iar pe el il ocoleam... Mare greseala :)) 
A devenit instantaneu inca de la prima folosire primtre favoritele mele.

Seamana foarte mult cu o mascara waterproof pentru ca rezista o zi intreaga fara sa ma trezesc cu pete negre sub sau deasupra ochilor. In schimb,  demachierea se face foarte usor. :D
Dupa ce l-am folosit am observat ca genele sunt curbate, alungite si cu volum. Nu le incarca si nu se scutura. 
Cred ca o sa il mai iau in viitor, mai ales ca are un pret rezonabil.


Fara rimel:

Un strat:

Doua straturi:

Nu uitati sa va inscrieti la concursul de AICI.

Voi ati incercat Rimelul Very Me Extendalash? 
XOXO.
  SEM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu