joi, 30 aprilie 2015

Bananele - delicioasele surse de minerale

Bananele sunt cele mai consumate fructe intertropicale din toata lumea. Gustul dulce si textura carnoasa sunt o importanta sursa de fibre, potasiu, magneziu, acid folic si vitamine. Contin carbohidrati, care sunt usor de digerat.





Potasiul este mineralul fundamental pentru transmiterea impulsurilor nervoase. De asemenea, este foarte important pentru muschi si controleaza nivelul de apa din corp.

Magneziul este mineralul care relaxeaza in mod natural muschii si sistemul nervos. Favorizeaza buna functionare a intestinului si a sistemului imunitar.

Bananele protejeaza stomacul si previne aparitia ulcerului gastric. Reduce aciditatea si stimuleaza digestia.
Datorita continutului ridicat de hidrati de carbon, banana este un energizant natural.
Datorita acidului folic, care intervine in producerea de globule rosii si albe, previne sau trateaza anemia. De aceea este recomandata persoanelor care au un nivel scazut de fier si sunt predispusi anemiei.
In concluzie, e bine sa mancam in fiecare zi cate o banana pentru a reduce stresul si pentru buna functionare a intregului organism.

Daca v-a placut articolul, nu uitati sa ma urmariti prin GFC, sa imi dati un like sau un share! Si nu uitați de giveaway-ul de AICI.


Voi consumati banane?
XOXO,
SEM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu