sâmbătă, 18 aprilie 2015

10 sfaturi pentru ca pielea ta sa straluceasca

Cremele si lotiunile au o limita in ceea ce priveste tenul nostru. Ca sa avem o piele luminoasa si sanatoasa trebuie sa avem grija ce mancam. De aceea, este recomandat sa mancam legume si fructe si sa avem o dieta sanatoasa. Cele mai mari schimbari vin din interior si sunt rezultatul a ce mananci.
In continuare am facut o lista cu alimentele care au un impact pozitiv asupra pielii tale si pe care ar fi indicat sa le incorporezi in regimul tau alimentar pentru a avea o piele luminoasa si sanatoasa.



1. Rosiile contin licopen, care este responsabil pentru culoarea lor rosie. Beneficiul adus de el este ca protejeaza pielea de razele UV, marind protectia pielii.Stimuleaza circulatia si productia de colagen pentru un ten suav si tanar.

2. Broccoli este dezintoxicant, antiinflamator, contine vitaminele A, C si K. Componentele lui stimuleaza productia de enzime care protejeaza si repara pielea. De asemenea, cercetatorii au ajuns la concluzia ca pielea expusa la soare si tratata cu extractul de broccoli s-a inrosit mai putin.
3. Ciocolata: s-a dovedit ca ciocolata neagra imbunatateste aspectul pielii. Cacaoa utilizata in ciocolata amara contine substante care lupta impotriva imbatranirii tenului, oboselii si problemelor din timpul somnului.
4. Iaurtul: un iaurt natural pe zi ajuta la dezintoxicarea pielii. Ajuta la fixarea calciului in oase. Este un probiotic natural care ajuta in problemele gastrointestinale. Contine vitaminele B2, B6, B12 si proteine. Potrivit cercetarilor este o arma importanta impotriva acneei, eczemelor si a matretii.
5. Avocado este bogat in vitaminele A, D si E, grasimi bune si fitonutrienti. Ajunge chiar si in stratul cel mai profund de celule. Uleiul de avocado seamana la compozitie cu uleiurile produse de pielea noastra, iar acizii grasi ajuta la imbunatatirea aspectului  pielii. Vitamina B3 este importanta pentru un ten sanatos deoarece are proprietati antiinflamatoare, reduce iritatia si roseata pielii. Un avocado contine 27% din cantitatea necesara corpului de vitamina B3.

6. Nasturelul: aceasta planta verde nu prea se consuma la noi in Romania, desi este bogat in iod, antioxidanti si vitamine ca A, B1, B2, B6, C, E si K, toate elemente care imbunatatesc aspectul pielii. Studiile au aratat ca un consum des de nasturel mareste nivelul de antioxidanti din corp.

7. Tofu: pe masura ce imbatranim, pielea noastra isi pierde din elasticitate, din cauza scaderii de colagen.  Tofu contine calciu, vitamina E si proteine care creeaza noi celule. De asemenea, incetineste pierderea colagenului  si mentine elasticitatea pielii.

8.Fructele de padure:capsunile, murele, fragii, zmeura etc contin cei mai multi antioxidanti, mai multi ca orice alt aliment. Cu cat este mai copt fructul, cu atat contine mai multi antioxidanti care ataca radicalii liberi produsi de razele UV. Contin vitamina C si maresc productia de colagen.


9.Nuci si seminte: contin vitamina E, seleniu, omega-3, antioxidanti si zinc care maresc productia de colagen.
Mentin pielea neteda si protejeaza celulele. Sunt bogate in fibre care ajuta tranzitul intestinal. Cu cat mai bine functioneaza colonul, cu atat pielea noastra va arata mai bine. Exista o mare varietate de seminte: de dovleac, de floarea-soarelui, de chia, de canepa etc. care pot fi consumate in salate.





10. Apa: ultima, dar nu cea din urma. In timp ce cofeina si alcoolul deshidrateaza pielea, apa o mentine hidratata. De asemenea, ajuta organismul sa elimine toxinele. Medicii recomanda un consum de 1,5-2l pe zi, in functie de greutatea ta, pentru un corp sanatos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu